Створи свій унікальний бренд одягу, вибудовуючи стратегію дій і бачення з нуля. Це ідеальний курс для тих, хто мріє про кар'єру в моді і готовий діяти.
ВСТУП ДО СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ОДЯГУ: ВІД ІДЕЇ ДО ПОКРОКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАПУСКУ БРЕНДУ
ВСТУП ДО СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ОДЯГУ: ВІД ІДЕЇ ДО ПОКРОКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАПУСКУ БРЕНДУ
Якщо ти тільки починаєш свій шлях у моді та мрієш про створення власного бренду, цей курс надасть тобі фундаментальні знання та практичні навички для початку
Якщо ти мрієш створити власний бренд або вже працюєш над цим, курс навчить тебе розробляти концепції, що виділяються на ринку
Курс пропонує актуальну інформацію та підходи, які допоможуть тобі розширити свій творчий арсенал і підвищити професійну компетентність
Якщо мода - твоє захоплення, але ти хочеш перетворити його на професію, цей курс допоможе тобі поглибити свої знання та отримати корисні інструменти
Ірина Красильникова – експертка з дизайну одягу з 18-річним досвідом на українському ринку моди. За її плечима навчання в Київському національному університеті технологій і дизайну, магістратура в Royal Academy of Arts Gent, а також інтенсивні курси в Central Saint Martins College London
Ще під час навчання в університеті вона працювала стилістом в COSMOPOLITAN Україна і на телевізійному шоу «Танцюють всі» на СТБ. У 16 років стала фіналісткою конкурсу “ПРО fashion” на Новому каналі, а вже у 17 років представила свою першу колекцію на Ukrainian Fashion Week, ставши наймолодшим учасником основної програми тижня моди. Вона робила покази в рамках Ukrainian Fashion Week, Mercedes Fashion Week в Україні та Великобританії, а також представляла Україну на International Fashion Showcase у Лондоні
Її роботи публікувалися в таких журналах, як Vogue, Elle, L’Officiel Ukraine та UK. Вона працювала зі зірками, такими як Марія Єфросиніна, The Hardkiss, Верка Сердючка, Іван Дорн та багатьма іншими, а також була консультантом брендів KOVALSKAYA і Bettter.us
Вона заснувала цифрову школу моди Pushka School, якій уже більше 6 років. Ця школа отримала підтримку від міжнародного фонду USAID і створила програму «Профорієнтація у фешн», яку безкоштовно пройшли понад 3000 людей. З початком повномасштабного вторгнення вона розробила і впровадила проєкт "Смілива", який став одним із флагманських проєктів ГО «Фонд Маша»