Онлайн курс
FASHION
Навчись створювати
топові
3D-роботи
Заробляй
від 500 грн
за 1 годину роботи
Зроби власне портфоліо
CREATOR
1
2
Вивчити нові необхідні програми
та інструменти
Зануритися в проектне мислення цифрових продуктів
3
4
Використовувати інтенсивну технічну практику, активну творчість та креативний підхід
до візуалізації
5
Потужний старт та просування у кар'єрі, збільшення вартості послуг
Стати високооплачуваним фахівцем і пишатися своєю справою
6
Цілі курсу:
Ти зможеш реалізувати складні сучасні проекти для реклами та просування брендів, кіно та гейм-індустрії, а також цифрового мистецтва.
Ти навчишся працювати в Cinema 4D, Zbrush, Substance Painter та прикладних програмах, створювати доповнену реальність у Spark AR та ігровому движку Unity, налаштовувати експорт об'єктів та симуляцій із Clo3D.
Ти зможеш створювати віртуальні покази та цілі історії фантастичного світу digital моди, генерувати вражаючий досвід для аудиторії бренду.
Створення 3D-сцен, освітлення, фантазійне та PBR текстурування, ефекти та трансформація, скульптинг, риггінг, процедурна та персонажна анімація, рендеринг
У твоєму портфоліо буде більше 20 ефектних CGI-робіт та 3D-моушн, а також проекти у доповненій та змішаній реальності
Отримати реальний імпульс до розвитку в індустрії, квантовий стрибок у діджитал-дизайні, задоволення та пристрасть у роботі
Опанувати креативну професію CG-спеціаліста
Навіщо це все...
1
2
3
Для дизайнерів-початківців фізичного та цифрового одягу
Для досвідчених дизайнерів-новаторів фізичного
та цифрового одягу
Для 3D та моушн дизайнерів, авторів digital-контенту, крипто-арту, рекламної графіки та анімації.
Цифрова мода має нижчий поріг входу в індустрію оскільки немає необхідності відшивати вироби, влаштовувати покази, фотосесії лукбука, а можна одразу звернутися до покупців, розповісти візуальну історію, що чіпляє.
Для тих, хто прагне бути на початку гаусівської кривої тренду – це спосіб викликати емоційний відгук та увагу до своєї колекції, спробувати нові технології раніше за інших, створити фантазійні проекти та цілі фільми, які не можуть існувати в реальності та обмежені лише фантацією.
Наш курс - це прогресивне занурення у розробку рекламних кампейнів у fashion-індустрії, з особливостями текстильної симуляції, органічного моделювання, генеративного дизайну, анімації, PBR-текстурування та просунутого риггінгу персонажів.
Для кого:
Кому корисний цей курс
Як це
працює:
1
Після оплати ти отримаєш доступ до особистого кабінету.
2
Ми познайомимо тебе з куратором та додамо до чату курсу.
3
Після кожного уроку ти виконуватимеш практичні завдання, щоб закріпити матеріал.
4
Після закінчення курсу ти отримаєш електронний сертифікат, який можна буде роздрукувати та повісити на стіну.
5
Ми додамо тебе до спільноти випускників Pushka School.
Як проходит курс
ПРОГРАМА КУРСУ:
МОДУЛЬ 1 – Створення 3D-сцен/ Cinema 4D
Складання 3D-сцен та взаємодія з об'єктами та камерою, налаштування освітлення, створення різних типів текстур, рендери Cinema 4D.
НЕДІЛЯ 1
1.1. Інтерфейс, налаштування, імпорт плагінів,
параметричні об'єкти, навігація у Cinema 4D.
Додаткові матеріали: плагіни Cinema 4D.

1.2. Розміщення об'єктів у сцені, джерела світла. Студійне освітлення, фантазійне світло, створення власних джерел світла.
*Практика – створення сцени з матеріалів уроку, налаштування світла.
Додаткові матеріали: посилання на ресурси з готовими 3D-моделями для середовища, схеми розміщення освітлення.

НЕДІЛЯ 2
1.3. Матеріали, колір та відображення, прозорі, пластикові та металізовані текстури.
*Практика – створення матеріалів для сцени з попереднього уроку.
Додаткові матеріали: посилання на ресурси з hdri текстурами.

1.4. Камера сцени, фокус. Налаштування рендеру в Cinema 4D, фізичний рендер.

НЕДІЛЯ 3
1.5. Створення реалістичних текстур з картами нормалей, зміщення,
відображення, затінення за допомогою Crazy Bump.
*Практика – створення сцени з матеріалів уроку, розміщення світла, застосування реалістичних текстур до об'єктів.
Додаткові матеріали: посилання на ресурси з реалістичними текстурами.

1.6. Світлові ефекти. Subsurface scattering. Базові шейдери. Текстури з альфа-каналами.
*Практика – створення фантазійних, органічних текстур.
МОДУЛЬ 2 – Hyperreal fashion/ Zbrush, Substance Painter, Clo3D
Скульптинг реалістичних складок, рельєфу та фурнітури в ZBrush, PBR-текстурування в Substance Painter.
НЕДІЛЯ 4
2.1. Експорт одягу із Clo3D. Принципи роботи, інтерфейс, навігація в Zbrush, інструменти та кисті, експорт та імпорт.

2.2. Скульптинг реалістичних складок, рельєфу та фурнітури у Zbrush.
*Практика – рід для кіберпанк-бомбера та вінтажної сукні з матеріалів уроку.

2.3. Скульптинг реалістичних складок, рельєфу та фурнітури у Zbrush. Фінальный рід.
*Практика – кіберпанк-бомбер та вінтажне плаття, продовження.

НЕДІЛЯ 5
2.4. Експорт із ZBrush. Початок роботи, інтерфейс Substance Painter.
*Практика – експорт кіберпанк-бомберу та вінтажної сукні, основи текстурування.

2.5. PBR-текстуринг в Substance Painter.
*Практика – створення текстур для кіберпанк-бомбера та вінтажної сукні.

2.6. PBR-текстуринг в Substance Painter, продовження.
*Практика – створення текстур для кіберпанк-бомбера та вінтажної сукні. Складання сцени, фінальний рендер у Cinema 4D.
МОДУЛЬ 3 – Kinetic fashion/ Cinema 4D
Кінетична анімація текстилю та одягу, деформери та модифікатори Cinema 4D, робота на рівні полігонів.
НЕДІЛЯ 6
3.1. Деформери Bend, Twist, Taper, Wind. Налаштування анімації. Анімація камери.
*Практика – відео з анімацією текстильного полотна

3.2. Cloner, Plain, Random, області впливу. Скульптинг в Cinema 4D.
*Практика – анімація «виростання» об'єктів одягу з матеріалів уроку.

НЕДІЛЯ 7
3.3. Fracture. MoExtrude. PolyFX.
*Практика – анімація «складання-розбирання» складного швейного виробу з матеріалів уроку, анімація «складання-розбирання» одягу на рівні полігонів з матеріалів уроку.

3.4. Voronoi Fracture-1. Теги симуляції твердого тіла.
*Практика – анімація «розбитого» одягу зі скла/порцеляни з матеріалів уроку.

НЕДІЛЯ 8
3.5. Теги симуляції тканини. Вітер. Кешування текстильної динаміки.
*Практика – анімація плаття, що розвівається, з матеріалів уроку.

3.6. FFD Rigs. Анімація простого об'екта.
*Практика – створення сцени з «левітуючими» предметами та одягом
МОДУЛЬ 4 – Organic fashion/ Cinema 4D
Процедурна анімація біонічних фактур для одягу та текстилю, деформери та модифікатори Cinema 4D (продовження).
НЕДІЛЯ 9
4.1. Деформер Displacer. Тег Vibrate.
*Практика – анімація «живої текстури» на одязі з матеріалів уроку.

4.2. Комірчасті структури. Atom Array. Voronoi Fracture-2. Матриця.
*Практика – створення біонічного одягу з матеріалів уроку, налаштування сцени.

НЕДІЛЯ 10
4.3. Voronoi Fracture-3. Абстрактна динамічна симуляція одягу.
*Практика – абстрактна динамічна симуляція, складання сцени з «метаморфозами» з використанням матеріалів уроку.

4.4. Створення хутра та волосся. Анімація хутра. Трава.
*Практика – анімація хутра, волосся на об'єкті з матеріалів уроку.

НЕДІЛЯ 11
4.5. Volume Builder, Volume Mesher.
*Практика – Створення прикрас, «руйнування», анімованих органічних форм.

4.6. Трансформація зовнішньої оболонки. Розрив текстилю. Metaball
*Практика – трансформація зовнішньої оболонки.
МОДУЛЬ 5 – Body dynamics/ Cinema 4D, Clo3D
Персонажна анімація, риггінг, скіннінг, перенесення симуляції одягу, анімація складових об'єктів, компонування складної сцени.
НЕДІЛЯ 12
5.1. Основи CMotion.
*Практика – базовий риггінг та скелетна анімація пересування з матеріалів уроку.

5.2. Скіннінг. Анімація кісток.
*Практика – базовий скіннінг, розподіл ваги на карті, запікання та експорт анімації.

НЕДІЛЯ 13
5.3. Риггінг та скіннінг антропоморфного персонажа з матеріалів уроку, розподіл ваги, налаштування карти ваги за характером руху.

5.4. Анімація антропоморфного персонажа у довільному русі. Анімація ходи антропоморфного персонажа.
Додаткові матеріали: схеми характеру рухів персонажа за ключовими точками.

НЕДІЛЯ 14
5.5. *Практика – імпорт сторонньої анімації. Швидкий ріггінг з Mixamo. Експорт та імпорт симуляції тканини за допомогою Clo3D.
Додаткові матеріали: посилання на ресурс Mixamo.

5.6. Складання та налаштування багатопланової сцени, режисерський підхід.
МОДУЛЬ 6 – AR-fashion/ Unity, Spark AR
Розробка AR-програм для мобільних пристроїв в Unity, створення AR-масок для Instagram в Spark AR.
НЕДІЛЯ 15
6.1. Встановлення Unity, інтерфейс, налаштування, навігація, імпорт асетів, освітлення, матеріали.

6.2. Vuforia SDK, складання сцени та лінійна анімація в Unity. Створення мобільного додатку доповненої реальності з викликом за допомогою графічного маркеру з матеріалів уроку.
Додаткові матеріали: посилання на ресурси для використання Vuforia SDK.

6.3. AR Foundation. Створення AR-порталу у доповненій реальності в Unity з розміщенням на площині з матеріалів уроку.

НЕДІЛЯ 16
6.4. Інтерфейс Spark AR.
*Практика – розробка масок за таргетом з інтерактивом для Instagram з матеріалів уроку, налаштування текстур, публікація масок.

6.5. *Практика – 3D маски, маски з анімацією, імпорт сторонньої анімації з використанням матеріалів до уроку. Фейс-трекінг у Spark AR.
Додаткові матеріали: посилання на ресурси для використання трекінгу особи.

6.6. *Практика – ефекти навколишнього світу. 2D-відео, 3D-сфера, AR-портал у Spark AR з матеріалів уроку.
Що входить:
36 ВІДЕОУРОКІВ, ПОДІЛЕНИХ НА ЕТАПИ
36 ПРАКТИЧНИХ ВПРАВ
ПЕРСОНАЛЬНО ЗАКРІПЛЕНИЙ КУРАТОР
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
5-МІСЯЧНИЙ ДОСТУП ДО ЗАНЯТЬ
ЗАКРИТИЙ ЧАТ В TELEGRAM ДЛЯ ОБМІНУ ДОСВІДОМ ТА КОНСУЛЬТАЦІЙ З КУРАТОРАМИ КУРСУ
ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ КУРСУ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ВСІХ ТЕСТІВ
Тарифи:
Преміум
Стандарт
Економ
Закритий чат в Telegram для обміну досвідом
4 онлайн-вебинари
36 практичних вправ
Закритий чат випускників Pushka School
Сертифікат про закінчення курсу
36 онлайн уроків
Персонально закріплений куратор
Перевірка викладачем кожного домашнього завдання
Повний постійний супровід викладачем
Підтримка викладача 1 місяць після закінчення курсу
Закритий чат в Telegram для обміну досвідом
4 онлайн-вебинари
36 практичних вправ
Закритий чат випускників Pushka School
Сертифікат про закінчення курсу
36 онлайн уроків
Персонально закріплений куратор
Перевірка викладачем кожного домашнього завдання
Повний постійний супровід викладачем
Підтримка викладача 1 місяць після закінчення курсу
Закритий чат в Telegram для обміну досвідом
4 онлайн-вебинари
36 практичних вправ
Закритий чат випускників Pushka School
Сертифікат про закінчення курсу
36 онлайн уроків
Персонально закріплений куратор
Перевірка викладачем кожного домашнього завдання
Повний постійний супровід викладачем
Підтримка викладача 1 місяць після закінчення курсу
4-місячний доступ
5-місячний доступ
7-місячний доступ
Любов до одягу в мене з дитинства. Я почала шити, коли мені ще не було 4-х років, спостерігаючи за роботою мами, яка брала замовлення додому, як і багато тих, хто переживав дикий і глибоко-трагічний сценарій розвалу СРСР. Я засинала під мірний свистячий звук ремінної передачі швейної машинки «Чайка».
Мій перший виріб - кофтинка на іграшкову мавпочку з радянського целулоїду з характерним дерев'яно-фенольним запахом камфори. Прямокутник блідо-жовтогарячого ситцю з двома бічними швами ручних стібків 209 типу зайняв мене на весь день. Трохи пізніше я самостійно вивчила бабусині книги з історії костюму, журнали 50-60-хх років і будувала модельні конструкції для ляльок по розмірним ознакам фігури за допомогою масштабної лінійки.
FASHION TECH СПЕЦІАЛІСТ, DIGITAL-ДИЗАЙНЕР ТА ТРЕНД-АНАЛІТИК З МІЖНАРОДНИМ ДОСВІДОМ РОБОТИ У FASHION-ІНДУСТРІЇ.
АВТОР ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛУ «РЕНДЕР ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ».
ПОЧАТОК...
У 2005 році я вступила на свої перші курси цифрового графічного дизайну. Основну вищу освіту здобула в Московському Державному Університеті Дизайну та Технологій (зараз Російський державний університет імені О. М. Косигіна) за спеціальністю «Технологія швейних виробів». Закінчила з червоним дипломом та опублікувала наукову роботу з використання нейромережевих технологій на швейному підприємстві, коли це ще не було мейнстримом. Викладачі завжди вимагали від нас прогресивного мислення. Я навчалася використовувати програми 3D-моделювання та середовища програмування у співпраці з відділами розробки великих промислових підприємств і остаточно переконалася, що поєднувати дизайн, виробництво та інновації – це все моє.
Також здобула додаткову освіту з маркетингу та споживчої психології. Завдяки еклектичним поглядам на життя я постійно вивчаю нове, багато читаю, люблю розбиратися в діаметрально протилежних галузях для пошуку рішень. Наприклад, у мене середня професійна освіта в автомобілебудуванні, що відкриває можливості впровадження у fashion-індустрію генеративного дизайну, композитних матеріалів та адитивних технологій.
ОСВІТА
SOFTWARE
Вільно володію Clo3D, Marvelous Designer, Cinema 4D, Maya, ZBrush, Substance Painter, After Effects, Illustrator, Photoshop, Indesign, Lightroom, Corel Draw та прикладними програмами, ігровим движком Unity (додатково Vuforia, Google VR та ін), програмами промислового дизайну та конструювання Autodesk Netfabb, SolidWorks, AutoCAD, Компас-3D.
АННА
ДРЕЙНБЕРГ
Детальніше про лектора
ДОСВІД РОБОТИ
Я працювала в російських та міжнародних компаніях: Melon Fashion Group (бренд LOVE REPUBLIC), Avant Footwear (Італія, Китай), БТК груп (дизайн корпоративних колекцій одягу для ПЕК, УК Аеропорти регіонів, авіакомпанії Донавіа та Аврора (Аерофлот), ТрансКлас експрес (РЗ), дитяча колекція МДЦ Артек), Jiesi Group (США, Китай). У реалізованих завданнях було багато створення та запусків мас-маркет колекцій, переоснащення швейних виробництв гнучкими модульними потоками, впровадження 3D-друку.

DIGITAL FASHION
Зараз я спеціалізуюсь на 3D та моушн візуалізації одягу, розробці доповненої та віртуальної реальності, працюю на перетині fashion-індустрії, гейм-дизайну, кінематографу та створюю нові світи.

Digital fashion для мене – це насамперед особиста історія свідомого дизайну та розумного споживання, ментальний шрам після роботи на фабриках Південно-Східної Азії. Нескінченні ангари нерозпроданого поліестеру, «місто синіх рік» Гуанчжоу та цехи фінішного оздоблення деніму sand-blast.
Що стосується виробництв у наших регіонах, в середньому в експериментальному цеху закладається до трьох зразків, перш ніж модель перейде на потік. Навіть базова розробка в 3D скорочує час та непотрібні витрати ресурсів і дозволяє оцінити маркетинговий потенціал та доцільність виготовлення ще на стадії проектування.
Але, якщо заглянути далі - експортувати вироби в інші редактори та ігрові движки, то можна створювати круті рекламні кампанії, віртуальні покази, вийти за рамки фізичного світу, конструювати унікальний досвід користувача, залучення аудиторії та комунікацію зі своїм продуктом.

* участники шоу-проекту Подіум в Pushka School
Перша школа конструювання одягу в Україні відома своїм сучасним підходом до створення одягу. Створена людьми, працюючими в фешн індустрії, Pushka School робить акцент на високих результатах своїх студентів.
Нам є чим вас здивувати!
У нашій базі накопичилось багато цікавих викройок! Нам є чим тебе здивувати, адже ми любимо моду так само як і ти.
Що про нас
говорять
Відгуки студентів
З ким ми
співпрацюємо
Наші друзі
Партнери
Бренди
and much more
Fashion Scout в рамках London Fashion Week, Ukrainian Fashion Week, Mercedes Fashion Days.
КОНСТРУКТОР, ДИЗАЙНЕРКА ОДЯГУ,
ПІДПРИЄМЕЦЬ
ПОКАЗИ
Vogue Ukraine, Vogue UK, ELLE Ukraine, ELLE Italia, Harper's Bazaar, Cosmopolitan Ukraine, VIVA и MINI.
СТАТТІ
ЗАСНОВНИЦЯ ШКОЛИ КОНСТРУЮВАННЯ PUSHKA
В 17 років стала найбільш молодою дизайнеркою, яка продемонструвала свою колекцію в рамках української неділі моди. У 25 років провела показ у рамках London Fashion Week і в цьому ж сезоні представляла Україну на виставці у Великобританії.
ІРИНА
КРАСИЛЬНИКОВА
Розробляла і відшивала колекції для американського бренду дитячого одягу Petite Amelia.
СПІВПРАЦЯ З РИНКОМ США:
Івана Дорна, The Hardkiss, НеАнгелів, Nikita, Kazka, Маші Єфросиніної, Сергія Притули, Олександра Педана, Юрія Горбунова, Даші Коломієць, Василіси Фролової, Ольги Горбачової, шоу «Танцюють всі!»
РОЗРОБИЛА БІЛЬШЕ 1000 ОБРАЗІВ ДЛЯ АРТИСТІВ:
Курси крою і шиття, КНУТД (Художнє моделювання костюму), Central Saint Martins (Creating new concept in fashion), Royal Academy of Art Belgium (Master Degree), SMEA Academy (Fashion Brand Marketing).
ОСВІТА:
Після численних показів, роботи на телебаченні, зйомок кліпів та фільмів я зіштовхнулася з величезною проблемою – відсутністю професійної Команди.
Професіонали з великим досвідом роботи розчаровувалися та втомлювалися від того, що робили справді круто або відмовлялись від Нових Експериментів.
Молоді ж фахівці виходили після ВНЗ та курсів взагалі не підготовленими і здавалося, що цей напрямок хтось вибрав за них...
Процес створення колекцій, будучи енерговитратним сам собою, ставав просто нестерпним.
У той момент я зрозуміла, що хочу працювати з людьми, які так само люблять створювати одяг як і я, які так само кайфують не тільки від результату, але і від процесу!
І, я відкрила Пушку – місце, де народжуються професіонали для роботи у сфері моди.
Сьогодні Pushka – це бренд, який асоціюється з практичними знаннями у Fashion та знаходиться в ТОПі технічного прогресу.
Ірина Красильникова

Засновниця школи Pushka

Залишай заявку:
З тобою зв'яжеться менеджер та розповість усі подробиці.
Яка зараз ціна
Чи підходить тобі курс
Чи є місця у групі
Ми проводимо онлайн курси,
але обмежуємо кількість учнів, щоб лектор мав змогу попрацювати з кожним.
З тобою зв'яжеться наш менеджер для уточнення актуальної ціни курсу, корпоративних знижок та знижок для постійних клієнтів.
Ми хочемо, щоб студенти отримували результат, а не просто диплом, тому допоможемо у виборі курсу саме для тебе.
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Узнай стоимость курса
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Ваше имя
Ваш телефон
Узнай стоимость курса
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Ваше имя
Ваш телефон
Узнай стоимость курса
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Ваше имя
Ваш телефон
Узнай подробнее о курсе
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Твое Имя
Твой Телефон
Узнай подробнее о курсе
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Твое Имя
Твой Телефон
Узнай подробнее о курсе
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Твое Имя
Твой Телефон
Узнай подробнее о курсе
Оставь свои контакты и мы перезвоним в течение 5 минут
Твое Имя
Твой Телефон