❗ Курс 3D графіки для сфери Fashion. Візуалізуй як профі в редакторі Blender!
Ти зможеш робити візуальний контент та текстурувати на рівні профі, а за програму заплатиш 0$ на місяць.
Ми розкажемо про 3D графіку по-простому. Ти зробиш природні сцени з водою, туманом та студійні з фантастичними елементами. Навчишся налаштовувати світло, додавати ефекти туману, хмар та створювати реалістичні матеріали: метал, скло, хутро, шкіру. Зробиш анімацію та підсилиш її об’єктами, які рухаються разом з аватаром.
Що ти вмієш після курсу? ✅ презентуєш 3D одяг та аксесуари як профі ✅ розумієш принципи роботи в Blender, а не тільки орієнтуєшся в кількох кнопках ✅ робиш небанальну анімацію, чим одразу вирізняєшся серед тих, хто працює по туторіал на Youtube ✅ маєш портфоліо з 5 проєктами ✅ створюєш реалістичні матеріали 3 різними способами ✅ переносиш проєкти з Clo3D без втрати якості ✅ потужно рендериш ✅ розумієш, де шукати роботу, щоб знайти та як не розгубитися, коли тільки починаєш
Які перспективи відкриває для тебе курс? ⚡Створюй контент для fashion брендів ⚡Роби ефекти для реклами ⚡Працюй в ігровій індустрії ⚡Креативь для віртуальної та доданої реальності ⚡Проєктуй для кіно та мультфільмів
ПРОГРАМА КУРСУ:
Блок 1 1. Встановлення Blender та ознайомлення з інтерфейсом; 2. Базові інструменти ручного моделювання об’єктів та проста UV; 3. Базовi модифікатори; 4. Коротко про скульпт та його iнструменти для створення одягу; 5. Базові принципи роботи з симуляцією тканини; 6. Інструменти освітлення та студійна сцена світла; 7. Базовi інструменти створення текстур та UV; 8. Сцена на природі + партикли та туман з водою - Частина 1; 9. Сцена на природі + партикли та туман з водою - Частина 2; 10. Анімація камери та рендер.
Блок 2 1. Експорт з Clo3d та імпорт одягу в Blender; 2. Маніпуляції з текстурами + робота з прозорою текстурою; 3. Створення волосся в Blender; 4. Створення текстур інструментами Blender; 4. Створення текстур інструментами Blender; 6. Базова робота зі сплайнами; 7. Базовi інструменти ретопології для одягу; 8. Переносимо результат з одягом на зроблені в першому блоці сцени.
Блок 3 1. Експорт геометрії з Clo3D в Substance та підключення текстурних карт для подальшої роботи; 2. Базові навички створення текстури в Substance та використання декалів; 3. Експорт та імпорт в Блендер; 4. Будуємо сцену на природі із використанням води та каміння (із quixel bridge); 5. Створюємо декілька (орієнтовно 5) футуристичних ефектів для сцени;
Блок 4 1. Експорт анімації із Clo3d; 2. Імпорт в Blender та налаштування текстур із урахуванням текстур з альфа; 3. Імпорт в Blender у світлу студійну сцену для подальшої переробки її в темну; 4. Вбудовуємо 2 додаткових об'єкта до персонажу; 5. Камера та рендер відео з ligh pass; 6. Пост обробка в After Effect