Створення сцен на природі та в студії з використанням ефекту води та туману
Робота з текстурами. Ретопологія
Камера та рендер із Light Pass. Постобробка в Adobe After Effects
Встановлення Blender та ознайомлення з інтерфейсом
Базові інструменти ручного моделювання об’єктів та проста UV
Коротко про скульпт та його інструменти для створення одягу
Базові інструменти Blender
Особливості експорту проєктів
в Blender
Експорт анімації
в Blender
Експорт з Clo3d та імпорт одягу в Blender
Маніпуляції з текстурами + робота з прозорою текстурою
Створення волосся в Blender
Створення текстур інструментами Blender
Створення анімованих текстур
Базова робота зі сплайнами
Базові інструменти ретопології для одягу
Переносимо результат з одягом на зроблені в першому блоці сцени
Налаштування імпорту/експорту
Базові
етапи роботи
в Substance Painter
Експорт геометрії з Clo3D в Substance та підключення текстурних карт для подальшої роботи
Базові навички створення текстури в Substance та використання декалів
Експорт та імпорт в Blender
Будуємо сцену на природі із використанням води та каміння (із quixel bridge)
Створюємо декілька футуристичних ефектів для сцени
Експорт анімації із Clo3d
Імпорт в Blender та налаштування текстур з урахуванням текстур з альфа
Імпорт в Blender у світлу студійну сцену для подальшої трансформації її в темну
Вбудовуємо 2 додаткових об'єкти до персонажа
Камера та рендер відео з Light Pass
Постобробка в Adobe After Effects
Базові принципи роботи з симуляцією тканини
Інструменти освітлення та студійна сцена світла
Базові інструменти створення текстур та UV
Сцена на природі + партикли та туман з водою — Частина 1
Сцена на природі + партикли та туман з водою — Частина 2
Анімація камери та рендер