Easy Blender для Fashion

8000,00
грн.
Більше інформації про курс тут:
https://www.pushka-school.com.ua/blender

❗ Курс 3D графіки для сфери Fashion. Візуалізуй як профі в редакторі Blender!

Ти зможеш робити візуальний контент та текстурувати на рівні профі, а за програму заплатиш 0$ на місяць.

Ми розкажемо про 3D графіку по-простому. Ти зробиш природні сцени з водою, туманом та студійні з фантастичними елементами. Навчишся налаштовувати світло, додавати ефекти туману, хмар та створювати реалістичні матеріали: метал, скло, хутро, шкіру. Зробиш анімацію та підсилиш її об’єктами, які рухаються разом з аватаром.

Що ти вмієш після курсу?
✅ презентуєш 3D одяг та аксесуари як профі
✅ розумієш принципи роботи в Blender, а не тільки орієнтуєшся в кількох кнопках
✅ робиш небанальну анімацію, чим одразу вирізняєшся серед тих, хто працює по туторіал на Youtube
✅ маєш портфоліо з 5 проєктами
✅ створюєш реалістичні матеріали 3 різними способами
✅ переносиш проєкти з Clo3D без втрати якості
✅ потужно рендериш
✅ розумієш, де шукати роботу, щоб знайти та як не розгубитися, коли тільки починаєш

Які перспективи відкриває для тебе курс?
⚡Створюй контент для fashion брендів
⚡Роби ефекти для реклами
⚡Працюй в ігровій індустрії
⚡Креативь для віртуальної та доданої реальності
⚡Проєктуй для кіно та мультфільмів


ПРОГРАМА КУРСУ:

Блок 1
1. Встановлення Blender та ознайомлення з інтерфейсом;
2. Базові інструменти ручного моделювання об’єктів та проста UV;
3. Базовi модифікатори;
4. Коротко про скульпт та його iнструменти для створення одягу;
5. Базові принципи роботи з симуляцією тканини;
6. Інструменти освітлення та студійна сцена світла;
7. Базовi інструменти створення текстур та UV;
8. Сцена на природі + партикли та туман з водою - Частина 1;
9. Сцена на природі + партикли та туман з водою - Частина 2;
10. Анімація камери та рендер.

Блок 2
1. Експорт з Clo3d та імпорт одягу в Blender;
2. Маніпуляції з текстурами + робота з прозорою текстурою;
3. Створення волосся в Blender;
4. Створення текстур інструментами Blender;
4. Створення текстур інструментами Blender;
6. Базова робота зі сплайнами;
7. Базовi інструменти ретопології для одягу;
8. Переносимо результат з одягом на зроблені в першому блоці сцени.

Блок 3
1. Експорт геометрії з Clo3D в Substance та підключення текстурних карт для подальшої роботи;
2. Базові навички створення текстури в Substance та використання декалів;
3. Експорт та імпорт в Блендер;
4. Будуємо сцену на природі із використанням води та каміння (із quixel bridge);
5. Створюємо декілька (орієнтовно 5) футуристичних ефектів для сцени;

Блок 4
1. Експорт анімації із Clo3d;
2. Імпорт в Blender та налаштування текстур із урахуванням текстур з альфа;
3. Імпорт в Blender у світлу студійну сцену для подальшої переробки її в темну;
4. Вбудовуємо 2 додаткових об'єкта до персонажу;
5. Камера та рендер відео з ligh pass;
6. Пост обробка в After Effect